Oslofru

Flashback Friday

Då tänkte jag blicka tillbaka och berätta om min och s första resa tillsammans.
Vi hade bara dejtat i ca 2 månader innan vi bestämde oss för att boka en resa ihop. En dag när jag satt och jobbade så skrev M till mig att han hittat det perfekta resemålet – Egypten. Självklart nappade jag och plötsligt kom dagen då det var dags att åka.
Allting kändes perfekt. Jag var så förälskad i denna mannen och jag var fullständigt överlycklig över att jag nu skulle få spendera varenda sekund med honom i en hel vecka!
Jag minns det som om det var igår. När vi kom fram så var det så jäkla varmt och hade långbyxor på sig, så han ställde sig och bytte om till shorts. Jag kunde inte låta bli att titta på honom och jag bara visste där och då att han var mannen i mitt liv! Sen måste jag ju erkänna att jag tyckte han var sjukt snygg också! 😉 (tycker fortfarande)
När vi kom fram till hotellet så strömmade lyckokänslorna i kroppen på mig. Vi hade kommit till paradiset och här skulle vi vara, bara han och jag. Förälskade var bara förnamnet. På kvällarna så njöt vi av goda middagar och vin, rökte vattenpipa och drack drinkar.
Vi lärde verkligen känna varandra på riktigt och jag blev bara mer och mer förälskad i denna fantastiska man.
Dagarna var helt obeskrivliga…
Vi bodde på ett 5 stjärnigt all inclussive hotell, men försökte att fögylla dagarna med utflykter så att vi inte bara skulle sitta och fördriva tiden på ett och samma ställe.
En dag så åkte vi båt ut till en ö och snorklade. På vägen tillbaka så fick vi uppleva något som inte många får vara med om i sin livstid. Vi åkte båt jämte hundratals delfiner! Det bara kokade upp och han som körde båten sa att han aldrig sett något liknande och han hade kört denna båt, samma sträcka varje dag, i nästan 50 år!
Det var så sjukt coolt och det var så kul att få uppleva detta med M.
En dag när vi hade solat och badat hela dagen så gjorde vi oss i ordning och gick ner till stranden. Stämningen var helt perfekt och M verkade plötsligt lite nervös. Vi satte oss och kollade ut mot havet och så plötsligt så sa han det.. ”Jag älskar dig”
Denna resan glömmer jag aldrig eftersom det var här vi sa att vi älskade varandra och det var efter detta vi två blev en. <3

Skapa en blogg på Vimedbarn.se du också, klicka här! Och du har väl inte missat topplistorna, klicka här!